MARIAN VAN POL

Adres:Montfort
Contact:tel: 0475-541416
gsm: 06 12142092

Ik ben Marian Van Pol - Bijlmakers, geboren en getogen in Montfort en gehuwd met Thei Van Pol. Mensen kennen mij als zelfstandig ondernemer van Slijterij en Wijnwinkel Bijlmakers te Montfort en activiteiten als “Regio Happen”, “Scrooge meets Mofert”, “ Effe Nieks” , “Boerebroelof“ enz.

Van huis uit gewend de schouders eronder te zetten om een doel of ambitie te realiseren.

Zelf de ruimte scheppen die je ervoor nodig hebt, zelf verantwoordelijkheid nemen en doen, wat je denkt te moeten doen.

In de gemeenteraad wil ik me inzetten om deze ruimte te creëren voor alle burgers, jong of oud. Ondernemers en creatieve geesten faciliteren. Kansen mogelijk maken voor mensen die hun nek willen uitsteken. Regels daar waar nodig, maar niet als “sta in de weg” of als deze niet handhaafbaar zijn. Natuur is voor van en voor ons allen, die door agrarische ondernemers kan worden beheerd en ontwikkeld. Dorpen leefbaar houden door ondernemers en verenigingen en sociale initiatieven ruimte te geven en recreatie en toerisme te bevorderen. De bedrijvigheid die hierdoor ontstaat zorgt voor werkgelegenheid. Zorg voor de medemens is vanzelfsprekend. Er is ruimte voor innovatief en toekomstbestendig bouwen.

Samen met het gemeentebestuur en ‘n effectieve ambtelijke organisatie er voor u zijn,

voor een Roerdalen met toekomst.